07.03.2005.


Tacno godina dana kako pisem blog…

Kad sam dosla, mislila sam “ako izdrzim i mjesec, bice super..”

A vidi.. koliko se zadrzah…

I danas, zeljela bih da sam na pocetku, kao i onda… Da ne znam pisati, al’ da znam pricati… Da znam svaku sitnicu prenijeti na onu, ispocetka zutu podlogu… eh, bilo je ljepse tada, cini mi se…
Dok me niko nije znao. Dok nikog nisam znala.
Dok sam bila sama, ovdje…
Al’ eto….
Prodje godina. Godina u kojoj sam se ucrnjacila bezbroj puta, pa opet se na kraju smijala. Godina u kojoj izgradih neki drugi zivot, neobican. Godina u kojoj sretoh puno dragih ljudi. Jedno rame za plakanje i osmijeh za svaki dan. I jednu ljubav.

Lijepo je… i sve dok je lijepo, neka traje…

mawaa
sloven sam, belac, slobodni strelac,...za svaki slucaj, jos uvek samo svoja...

24 komentara

  1. eh, da, bas ovakvu sam te upoznala 😉
    i mnogo ljepse ti stoji ovaj vragolasti i svijetli izgled…
    voljela bih da se uvijek tako cesljas
    i nosis ovu haljinicu sa veselim bojama…
    zeljela bih da uvijek budes sretna…
    eto ti cestitka za godisnjicu 😉
    i poljubac za buducnost 😉

  2. uh konacno da uspijem i tvoje komentare otvoriti 🙁 u dva navrata nisam mogla..al evo treca sreca..sto bi rekli… :)ž
    sretan blog rodjendan….bebari hehehe
    i moj ce uskoro slaviti..znas oFca je u ‘oroskopu :9
    :********

Komentariši